top of page
header_multiservice.jpg

Multi
Service

Strong

Our vision

Optimaal grip krijgen op de gastbeleving. Dat kan eigenlijk alleen écht wanneer je alle facilitaire diensten ook zelf uitvoert. Dat klinkt logisch. En tóch is D&B één van de weinige facilitaire spelers in Nederland die dit kunnen en doen. 

header_FM.jpg

"De belangrijkste reden voor mijn overstap naar D&B was dat ik weer kon ondernemen. De wendbaarheid, snelheid en bravoure spraken mij meteen aan. Er wordt ontzettend veel snelheid gecreëerd door de platte organisatie. Vandaag een knoop doorhakken, betekent vandaag iets doen. In mijn optiek is dit ook een voorwaarde voor een organisatie die meerdere diensten aanbiedt onder één brand."

Hester van den Beukel ‑- Koen
Chief Operating Officer
D&B The Facility Group

Hester

tex1.jpg

One focus

Ogenschijnlijk bestaat er dualiteit tussen de specialist op één deelgebied en die van de alleskunner. Gelukkig hoeven wij hier niet tussen te kiezen. Dat komt doordat onze Facility Managers een sturende taak krijgen wanneer er meer dan één discipline wordt geleverd. Zo kunnen onze specialisten, specialisten blijven en onze verschillende disciplines toch als één team worden ervaren.

One team,
one goal

Werken bij D&B, betekent werken met 1.000 gelijkgestemde collega's die gezamenlijk één ding voor ogen hebben: Aan het einde van de dag draait het om de beleving. Kleding, kernwaarden, cultuur en mindset zijn gelijk voor cleaning host, cateringmedewerker en Security of Hospitality Host. Dat doet net zo goed iets met de uitstraling naar de bezoeker als met de onderlinge teamspirit van onze mensen. 

Flexibility and efficiency

Het kunnen bieden van flexibiliteit gaat hand in hand met het zijn van een multi service provider. Immers: het op- en afschalen binnen één contract is nu eenmaal lastiger dan het schuiven op het mengpaneel van meerdere diensten. Het zijn nu eenmaal gekke tijden en contracttermijnen van 4 jaar bieden voor de opdrachtgever eerder onzekerheid dan zekerheid. Ook op dit vlak bewegen wij graag mee. Niet alleen omdat wij het kunnen, maar ook omdat wij één ding nog leuker vinden dan nieuwe contracten afsluiten en dat is: contracten verlengen.

multi2.jpg
multi1.jpg

Single point of contact

Een groot voordeel van een one-stop-shop voor meerdere facilitaire diensten is het hebben van één aanspreekpunt. Voorwaarde is wel dat uw aanspreekpunt beschikt over brede facilitaire kennis en tegelijkertijd op het juiste moment weet te verrassen met specialistische kennis. 

More than
welcome

De 'Meer dan welkom' propositie onderschrijft onze Multi Service strategie. Met Hospitality in de kern, doen wij meer dan alleen 'Welkom heten'. Letterlijk en figuurlijk. 

vlag3.jpg
sanderbon.jpg

"Multi Service betekent voor mij dat ik een palet met zes kleuren heb waarmee ik kan mengen. Elke plaatje dat wij schetsen in ons voorstel is uniek en heeft haar eigen nuances. Dit palet zou ik missen bij een single service provider. Het live resultaat zien van mijn voorstel op een locatie waar wij alle diensten mogen invullen, blijft voldoening geven. Dat is mijn 'why'."

Sander Bon

Commercial Director

D&B The Facility Group

Sander

tex1.jpg
anouk-ter-meulen_edited_edited.png

Manager New Business D&B The Facility Group

sander_bon.jpg

Commercial 

Director

Contactformulier

Geïnteresseerd of wilt u meer informatie? Neem via onderstaand formulier contact met ons op en wij komen bij u terug.

Indien je geïnteresseerd bent in onze vacatures bekijk dan www.werkenbijdb.nl

Bedankt voor uw bericht.

Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Contact

Contact
bottom of page