top of page
header_wft.jpg

Winning
the war for
Talent

Our vision

Met alleen een goed salaris en gunstige arbeidsvoorwaarden red je het tegenwoordig niet meer. Niet alleen omdat er altijd een werkgever aan jouw mensen trekt met diepere zakken, ook omdat de nieuwe generaties veel meer waarde hechten aan sfeer, aandacht, duurzaamheid en flexibiliteit. En op deze domeinen valt nog heel veel te winnen.

JW.jpg

"Onze mensen zijn ons grootste goed. Wij doen er dan ook alles aan om nieuwe medewerkers zo volledig en zo snel mogelijk aan boord te krijgen én te houden. Met name in dat laatste ligt de uitdaging. Er is veel verleiding op de arbeidsmarkt, dus een steek laten vallen wordt al snel beantwoord met een vertrek. Een goede eerste indruk maken is het principe dat wij niet alleen toepassen op onze opdrachtgevers, maar juist ook op onze nieuwe collega's."

Jan-Willem de Bruijn

CEO

D&B The Facility Group

Jan-Willem

tex1.jpg

War Tactics

Het bepalen van een goede strategie in de inmiddels volledig losgebarsten War for Talent is cruciaal. Het kan daarbij helpen om visie en focus aan te brengen 0p de onderstaande vier domeinen: aandacht, maatwerk, ontwikkeling en cultuur. 

aandacht.jpg

It all starts with
attention

Écht luisteren naar je mensen. Wat beweegt hen. Wat maakt hen enthousiast? Wat hebben zij nodig? De rollen zijn omgedraaid en daarin moet de werkgever een knop omzetten. We stoppen met alleen maar vertellen wat we van 'onze' mensen verwachten. En we beginnen met luisteren. Zo voorkom je onderhuidse onvrede en win je waardevolle informatie om mee te anticiperen en faciliteren.

You get what you deserve

Is het niet raar dat er nog steeds in vacatureteksten wordt geroepen wat we bieden? Een lease-auto, mobiel, thuiswerkvergoeding? En dat terwijl we nog helemaal niet weten of deze zaken relevant zijn voor dat ene talent dat wordt gezocht. Bij D&B wordt al jaren geïnnoveerd op het gebied van flexibele arbeidsvoorwaarden. Toegegeven: het heeft de complexiteit van een Chinese puzzel, maar de potentiële winst is het meer dan waard.

header_sec_home.jpg
ontwikkeling.jpg

Offer
growth &
perspective

Stilstand is achteruitgang. Dat geldt voor zowel werkgever als werknemer. Bij D&B geven wij de voorkeur aan eigen mensen voor hogere functies. Mensen die ons DNA dragen en onze cultuur ademen. Zo creëren wij niet alleen loyale fans, maar borgen wij ook onze kernwaarden van laag tot hoog in onze organisatie,

The D&B
Culture
Club

In tegenstelling tot een 'clubhuis', waar men tracht de medewerker een 'thuisgevoel' te geven, is de Culture Club opgericht om de medewerker juist even uit de huiselijke sfeer te halen en onder te dompelen in de cultuur van D&B. Aan het einde van de dag keert de medewerker huiswaards met de mindset die past bij de kernwaarden. Hier ontstaan levenslange vriendschappen en een ambassadeurschap dat niet in waarde valt uit te drukken. 

TCC.jpg
header_jeroen2.jpg

"Practice what you preach. In ons geval betekent dat bouwen aan de D&B Culture Club. Een intern initiatief waarbij met grote regelmaat de gaafste activiteiten worden georganiseerd voor de medewerkers. Dat versterkt niet alleen onze hechte familieband, het brengt ook onze kernwaarden over op nieuwe collega's."

Jeroen Peters

Director Marketing & Communications

D&B The Facility Group

Jeroen

tex1.jpg

Related
Highlights

jeroen_contact.jpg

Directeur Marketing & Communicatie

sander_bon.jpg

Commercial Director

D&B The Facility Group

Contactformulier

Geïnteresseerd of wilt u meer informatie? Neem via onderstaand formulier contact met ons op en wij komen bij u terug.

Indien je geïnteresseerd bent in onze vacatures bekijk dan www.werkenbijdb.nl

Bedankt voor uw bericht.

Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Contact

Contact
bottom of page