The Remote Host: Een innovatie die van ver komt.
Winning
the war for
Talent
Our vision
Met alleen een goed salaris en gunstige arbeidsvoorwaarden red je het tegenwoordig niet meer. Niet alleen omdat er altijd een werkgever aan jouw mensen trekt met diepere zakken, ook omdat de nieuwe generaties veel meer waarde hechten aan sfeer, aandacht, duurzaamheid en flexibiliteit. En op deze domeinen valt nog heel veel te winnen.
Jan-Willem
War Tactics
Het bepalen van een goede strategie in de inmiddels volledig losgebarsten War for Talent is cruciaal. Het kan daarbij helpen om visie en focus aan te brengen 0p de onderstaande vier domeinen: aandacht, maatwerk, ontwikkeling en cultuur.
It all starts with
attention
Écht luisteren naar je mensen. Wat beweegt hen. Wat maakt hen enthousiast? Wat hebben zij nodig? De rollen zijn omgedraaid en daarin moet de werkgever een knop omzetten. We stoppen met alleen maar vertellen wat we van 'onze' mensen verwachten. En we beginnen met luisteren. Zo voorkom je onderhuidse onvrede en win je waardevolle informatie om mee te anticiperen en faciliteren.
You get what you deserve
Is het niet raar dat er nog steeds in vacatureteksten wordt geroepen wat we bieden? Een lease-auto, mobiel, thuiswerkvergoeding? En dat terwijl we nog helemaal niet weten of deze zaken relevant zijn voor dat ene talent dat wordt gezocht. Bij D&B wordt al jaren geïnnoveerd op het gebied van flexibele arbeidsvoorwaarden. Toegegeven: het heeft de complexiteit van een Chinese puzzel, maar de potentiële winst is het meer dan waard.
Offer
growth &
perspective
Stilstand is achteruitgang. Dat geldt voor zowel werkgever als werknemer. Bij D&B geven wij de voorkeur aan eigen mensen voor hogere functies. Mensen die ons DNA dragen en onze cultuur ademen. Zo creëren wij niet alleen loyale fans, maar borgen wij ook onze kernwaarden van laag tot hoog in onze organisatie,
The D&B
Culture
Club
In tegenstelling tot een 'clubhuis', waar men tracht de medewerker een 'thuisgevoel' te geven, is de Culture Club opgericht om de medewerker juist even uit de huiselijke sfeer te halen en onder te dompelen in de cultuur van D&B. Aan het einde van de dag keert de medewerker huiswaards met de mindset die past bij de kernwaarden. Hier ontstaan levenslange vriendschappen en een ambassadeurschap dat niet in waarde valt uit te drukken.
"Practice what you preach. In ons geval betekent dat bouwen aan de D&B Culture Club. Een intern initiatief waarbij met grote regelmaat de gaafste activiteiten worden georganiseerd voor de medewerkers. Dat versterkt niet alleen onze hechte familieband, het brengt ook onze kernwaarden over op nieuwe collega's."
Jeroen Peters
Director Marketing & Communications
D&B The Facility Group
Jeroen
Related
Highlights
Contactformulier
Geïnteresseerd of wilt u meer informatie? Neem via onderstaand formulier contact met ons op en wij komen bij u terug.
Indien je geïnteresseerd bent in onze vacatures bekijk dan www.werkenbijdb.nl.